Bij Hair Beautyschooll kun je hoge kwaliteit en professionaliteit verwachten. Alle onderstaande cursussen zijn dan ook allemaal CRKBO-erkend. Dit betekent dat Hair Beautyschool is opgenomen in het register die voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.

Cursussen

Hair Beautyschool in Utrecht bied een ruim aantal cursussen (en opleidingen) aan. Na het met succesvol afronden van een cursus ontvang je altijd een certificaat en ontvang je gratis één extra modelles in de praktijkzaal.

De kapperscursussen zijn een goede aanvulling als je bijvoorbeeld al werkzaam bent in deze richting. Maar het kan ook erg waardevol zijn om een cursus te volgen om bijvoorbeeld het haar van vrienden/familie te knippen. Op deze manier heb je de kosten van de cursus al snel terugverdiend.

Schrijf je snel in: wij werken namelijk in kleine groepjes en er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Cursus knippen basis (10 lessen)

Wil jij de basis leren van het kappersvak? Tijdens de Cursus Knippen Basis leer je hoe je van het vasthouden van een schaar, het knippen op een oefenhoofd tot het knippen op echte mensen in zijn werking gaat.

Lesgeld: €515,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Materialen: €150,- (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget)

__________________

Cursus knippen gevorderd (10 lessen)

Kun jij al de begin vaardigheden van het kappersvak en zou je je niveau een stap hoger willen tillen? Dan is de Cursus Knippen Gevorderd geschikt voor jou. Lees op deze pagina wat je gaat leren.

Lesgeld: €535,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Materialen: €150,- (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget)

__________________

Cursus opsteken en vlechten (6 lessen)

De Cursus Opsteken en Vlechten is een leuke aanvulling wanneer je bijzondere haartechnieken onder de knie wilt leren krijgen. Je leert hier verschillende opsteek en vlechttechnieken.

Lesgeld: €300,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Materialen: €160,- (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget)

__________________

Cursus kleuren basis (8 lessen)

Bij de Cursus Kleuren leer je de begin vaardigheden omtrent het kleuren van haar. 90% van deze cursus werk je in de praktijk en 10% theorie.

Lesgeld: €400,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Materialen: €225,- (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget)

__________________

Cursus kleuren gevorderd (8 lessen)

Bij de Cursus Kleuren leer je de gevorderde vaardigheden omtrent het kleuren van haar. 90% van deze cursus werk je in de praktijk en 10% theorie.

Lesgeld: €400,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Materialen: €185,- (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget)

__________________

Workshop Wimperlifting (2,5 uur)

Bij de workshop wimperlifting leer je om een professionele Lashlifting uit te voeren. Wimperlifting is een behandeling waarbij de natuurlijke wimpers mooi omgekruld worden.

Lesgeld: €175,-

Het lesgeld van deze cursus kun je volledig vergoed krijgen via het Stapbudget!

Je kunt ook een startpakket kopen (Deze kun je niet vergoed krijgen via Stapbudget). Het Startpakket kost € 165,-

Na het succesvol behalen van elke cursus die je bij ons volgt ontvang je een CRKBO-erkend certificaat!