Visagie cursus volgen?

Ben jij een visagist die graag een opfriscursus zou willen volgen? Of wil je graag de fijne kneepjes van het vak leren? Dan is een visagie cursus de juiste plek om te beginnen. Deze cursus is niet meteen gericht op gevorderden. Daarom kun je, ook als je niets weet van professionele visagie en hairstyling, prima instromen. Onze cursus richt zich erg op persoonlijke ontwikkeling. Je hoeft je dus niet per se op voor een deadline in te schrijven.

Alles over visagie

Make-up bij jezelf opdoen is heel anders dan wanneer je dit bij een ander doet. Je moet hier om te beginnen rekening houden met de gevoeligheid van het gezicht van jouw model. En wist je dat sommige onderdelen van visagie juist makkelijker zijn bij een ander? Neem bijvoorbeeld oogmake-up. Daarnaast komen er nog veel meer trucs bij kijken. Deze trucs om een goede visagist te worden en meer leer je allemaal tijdens de cursus.

Visagie cursus op een centrale locatie

Het is natuurlijk ook handig om een cursus te volgen op een centrale locatie. Vooral wanneer je niet in de buurt van Utrecht woont. Dat is de reden dat Hair Beautyschool zich dicht bij Utrecht centraal bevindt. Bovendien zit je dichtbij het centrum van de stad. Dit is erg handig wanneer je nog even boodschappen moet doen. Of bijvoorbeeld wanneer je na een les met vrienden afgesproken hebt.

Schrijf je in of neem contact op

Dus heb jij interesse in her volgen van een visagie cursus? Schrijf je dan nu hier op de website in! Voor meer informatie is het ook mogelijk om contact op te nemen met Hair Beautyschool. Dit kan zowel via de mail als per telefoon. Onze contactgegevens zijn onderaan de webpagina te vinden. Bovendien is het mogelijk zelf een bericht te sturen. Dit kun je doen door op het kopje contact rechts bovenaan de webpagina te klikken.