Over Ons

Hair Beautyschool is een innovatieve en unieke opleider. Wij leiden graag en met veel plezier mensen op tot echte professionals in de beautybranche. Van de Make-up artist opleiding (Visagie) tot de Allround Kappersopleiding, bij ons ben je aan het juiste adres.

Onze opleidingen zijn zeer compleet en praktijkgericht. Zo leer je bijvoorbeeld tijdens onze Visagie Allround opleiding ook meteen Hairstyling en Wimper lifting! Dat is uniek, maar vooral nuttig en leerzaam. Bovendien vergroot het je kans op werk enorm of wanneer je een eigen bedrijf gaat starten kun je meerdere behandelingen aanbieden en dus meer gaan verdienen.

Onze docenten komen allemaal uit het bedrijfsleven en zijn dus niet alleen zeer ervaren, ze weten ook precies wat op dit moment de laatste trends en technieken zijn.

In gezellige en kleine groepjes leiden we je op tot een echte pro!

Interesse? Kom een keer langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek of bezoek ons tijdens een van de open dagen. Je krijgt dan een rondleiding en we kunnen dan direct al je vragen beantwoorden.

Wil je gelijk een afspraak inplannen? Bel ons dan op 030 744 02 40 voor een intakegesprek.

Team Hair Beautyschool