Laat je opleiden tot visagist

Kom je net van school en wil je graag iets doen wat je echt leuk vindt? Heb je dan misschien al eens aan een visagie opleiding gedacht? Hair Beautyschool biedt erkende mbo opleidingen aan in dit veld. Je leert in kleine klassen en doet veel praktijkervaring op. Daarnaast leer je te werken met professionele technieken en make-up merken als M.A.C. En bovendien is de opleiding particulier. Dit betekent dat je een jaar eerder klaar bent dan bij een normale mbo opleiding. En je kunt dan alsnog een erkend diploma mee naar huis nemen.

Van visagie tot make-up artist

Simpele make-up doen op het gehele gezicht kan iedere visagist. Wanneer je echt uit wil blinken, laat je je natuurlijk opleiden tot echte make-up artist. Dit soort visagisten werken vaak voor films en tv-shows of voor modeontwerpers. Ook leer je hoe je meerdere krul- en vlechttechnieken kunt beheersen. Hairstyling is namelijk ook een belangrijk onderdeel van het beroep make-up artist. Daarnaast moet je het een en ander van huidverzorging en lipverzorging weten voor je er make-up op doet.

Visagie opleiding dichtbij Utrecht centraal

Het opleidingsgebouw is als extra voordeel ook dicht bij centraal station Utrecht. Dit betekent dat je gemakkelijk naar en door de stad kunt reizen wanneer je les hebt. Ook ben je dichtbij het centrum van de stad gesitueerd.

Schrijf je in voor de visagie opleiding

Dus heb jij interesse in her volgen van een visagie opleiding? Schrijf je dan nu hier op de website in! Voor meer informatie is het ook mogelijk om contact op te nemen met Hair Beautyschool. Dit kan zowel via de mail als per telefoon. Onze contactgegevens zijn onderaan de webpagina te vinden. Bovendien is het mogelijk zelf een bericht te sturen. Dit kun je doen door op het kopje contact rechts bovenaan de webpagina te klikken.