Combi-opleiding

De combi opleidingen van Hair Beautyschool bestaan uit de erkende Visagie Opleiding en de erkende Kappersopleidingen. Je rond de combi opleidingen dan ook af met meerdere erkende diploma’s.

Tijdens de combi opleidingen wordt je opgeleid tot een echte Allrounder en ben je direct inzetbaar in de beautybranche, je kan ook direct aan de slag bij o.a. fotografie, achter de schermen bij tv, toneel en theater.

Heb je altijd al de Make-Up Artist opleiding of de Kappersopleiding willen doen? Bekijk ons aanbod en schrijf je snel in.

In samenwerking met deze professionele merken leiden we je op: M.A.C. Cosmetics, Make Up Studio, Queen Tarzi & Fanola hair products

Persoonlijk

Wij hebben gekozen voor een persoonlijke manier van lesgeven. Geen grote en drukke klassen dus. Maar ook dwingen we je niet om klassikaal een lesprogramma af te werken. Tenslotte heeft iedereen zijn eigen werktempo en leert de een sneller dan de ander. Daarnaast houden we rekening met jouw eigen voorkeur en persoonlijke wensen. Jouw ambities en wensen zijn voor ons ook belangrijk en we houden hier rekening mee.

Paarse makeup

Je hebt keuze uit de volgende combi opleidingen:

• Visagie Basis (10 lessen) én Hairstylist Basis (25 lessen)*: € 2455,-
    In deze prijs zitten jouw examenkosten én materialen t.w.v (€ 1135,-) voor beide basisopleidingen inbegrepen.
  • Visagie Gevorderd (10 lessen) én Hairstylist Gevorderd (20 lessen)**: € 2400,-
    Deze prijs is inclusief de examenkosten én materialen ( t.w.v: € 1235,-) voor de gevorderde opleidingen.
  • Visagie Allround (20 lessen) én Hairstylist Allround (45 lessen)**: € 4755,-
    Deze prijs is inclusief examenkosten én materialen voor beide allround opleidingen ( t.w.v € 2370,-)

*De Cursus Opsteken & Vlechten t.w.v. € 189,- is hierin GRATIS inbegrepen!

**De Cursus Opsteken & Vlechten t.w.v. € 189,- én de workshop Wimper Lifting zijn hierin GRATIS inbegrepen!

Betalen in termijnen is mogelijk zonder extra kosten.

inschrijven