Gezellig een dagje uit met de meiden

meiden

Wat is er nou leuker dan met een groepje vriendinnen een gezellige dag uit te gaan? Maar vaak zit je dan toch te denken, waarheen jullie moeten gaan. Gelukkig zijn er tal van top ideeën waarheen je kan gaan en waar je verzekerd bent van een paar topuren! Bij ons op school (Hair Kappersopleiding) hebben de dames al met succes zulke dagjes uit georganiseerd. Onder andere naar Jumpsquare in Nieuwegein, escape rooms en lekker uit eten. Er zijn ook wel grote bbq’s op school geweest. Allemaal leuk, maar onze redactie is op zoek gegaan naar nieuwe uitjes. Lees gauw verder…

Maak samen een lipdub en een fotoshoot

Een lipdub is in feite een videoclip die in één keer wordt gefilmd. Wat de belangrijkste ingrediënten van zo’n filmshoot zijn: Veel lol en spontaniteit! Lekker playbacken, een beroemdheid nadoen of in de huid van een band kruipen. Verkleedmateriaal en attributen zijn daar ter plaatse. Het kost ongeveer vier tientjes per persoon en het moet een groep van minimaal 10 personen zijn. De hele shoot duurt ongeveer 3 uur en het kan op elke gewenste locatie in Nederland.

Tegenwoordig gebeurt het allemaal coronaproef, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Deze lipdubs kun je boeken via 1001ACTIVITEITEN.NL

Creatief bezig zijn: Een gips tableau maken

Dit is een gezellige, creatieve workshop. Lekker samen aan de slag, schorten voor en de handjes laten wapperen. Je zult versteld staan van je eigen creativiteit! De kosten hiervoor zijn € 32,50 per persoon, en het kan geboekt worden voor 4-10 personen.

Workshop zelf sieraden maken

Tijdens zo een workshop ga je lekker aan de slag met de leukste en gaafste Ibiza armbandjes. Die je na de workshop natuurlijk mee mag nemen en met plezier kan blijven dragen! Keigaaf om te doen met je vriendinnen of klasgenoten. Het kost € 25 per persoon en er kunnen groepjes van 4 tot 18 personen terecht.

Samen op school een mozaïek kunstwerk maken

Je hoeft natuurlijk niet altijd de deur uit om plezier te hebben! Door een mozaïekpakket te kopen, kun je thuis of op school heerlijk aan de gang en mag je net zo creatief zijn als je wilt! Bij Mozaïekpakket.nl kun je al een pakketje kopen voor € 7,95 per persoon. Er zijn natuurlijk ook grotere en duurdere paketten, maar plezier gegarandeerd!

Workshop Reggaeton dansen

Reggaeton is een hartstikke populaire en moderne dansvorm, die wordt gedanst op Reggaeton muziek. Zomerhits als Gasolina en Despacito zijn hier een goed voorbeeld van. Maar ook jij kan het leren! Suppergezellig en de workshops kunnen overal gegeven worden. Zelfs buiten. Wil jij ook leren dansen als Rihanna en Micki Minaj? The sky is the limit! Het kost € 20 per persoon, dus dat is veel plezier voor een paar tientjes!

Zoals je ziet is er genoeg leuks te doen en te beleven met je vriendinnen. Zo langzamerhand gaat alles weer open en kunnen we weer van een uitje gaan genieten. Veel plezier met het maken van je keuze!